שיווק דיגיטלי לנהגי מוניות

חדשות 007

תוכן עניינים

אם אתם נהגי מוניות המנסים להתחרות בתחנות או אפליקציות מוניות הכתבה הזאת עבורכם; אני הולך לשתף אתכם ברשימה של כלים ואסטרטגיות חינמיות או בעלויות נמוכות היכולות לעזור לכם להתחרות "בגדולים" באמצעות שיווק באמצעות תוכן; אסביר גם כיצד למזער עלויות ולתכנן תקציב נכון עבור שירותי פרסום שונים שעולים הרבה כסף. תאמינו - לא תמיד צריך תקציב ענק כדי לקבל חשיפה של לקוחות פוטנציאלים באינטרנט.

1. SEO או "קידום אתרים אורגני"

בואו נתחיל.

הדבר הראשון שעליכם לעשות בתור נהגי מוניות המעוניינים בנוכחות דיגיטלית הוא לנתח את מצב ה-SEO באתר האינטרנט הנוכחי שלכם. אז איך עושים את זה? בקלות.  ניתן לפנות לאחת מסוכניות הדיגיטל ולבקש מהם דו"ח אופטימיזציה ללא עלות. חלק גדול מסוכנויות הדיגיטל מציעות שירות זה ללא עלות כדי למשוך לקוחות חדשים. 

בדו"ח אופטימיזציה תוכלו לקבל המון נתונים על מצב האתר שלכם בגוגל, וגם להשוות את מצב העסק שלכם למתחרים ישירים המופיעים בתוצאות החיפוש כאשר מחפשים מילות מפתח או ביטוי היכול לייצר כסף עבור העסק שלכם. 

לדוגמה, אם אתם מציעים שירות נסיעות לנתב"ג, הביטוי הרלוונטי יהיה "מוניות לנתב"ג", במידה ואתר העסק שלכם אינו מופיע בתוצאות הדף הראשון בגוגל, החשיפה אותה תקבלו תהייה נמוכה מאוד. כלי זה הוא בחינם, אז מדוע לא לקבל חוות דעת?

זה לא שאנו מייעצים לנהגי מוניות לא להוציא כסף על מודעות בתשלום בגוגל, פייסבוק, או אינסטגרם, אנו ממליצים להשתמש באסטרטגיות נוספות היכולות לחסוך לכם כסף בתקופת משבר הקורונה ממנו נהגי המוניות נפגעו כלכלית מאז פרוץ המגפה במרץ 2020.

2. בצעו מחקר ביטויים רלוונטיים, כך תשארו בראש תוצאות החיפוש.

אם אתם עדיין לא יודעים, קיים "כלי" מצוין בפלפורמה של גוגל אדס הנקרא "מתכנן מילות המפתח", בעבר כלי זה היה בשימוש חינמי, אך כרגע גוגל מציעים נתונים מדויקים רק לעסקים המפרסמים בגוגל אדס באופן קבוע.

3. הכוח בניהול בלוג המקשר לאתר המוניות שלכם

על פי וורדפרס (פלטפורמת הבלוגים הגדולה בעולם), יותר מ-770 מיליון גולשים קוראים מעל 18 מיליארד פוסטים בפלטפורמה שלה מדי חודש. באמצעות תוכן איכותי וכתיבת מאמרים, תוכלו להגיע למאות אלפי לקוחות פוטנציאלים המחפשים באינטרנט שירותי מוניות כמו שהעסק שלכם מציע. חשוב שתדעו שרק תוכן איכותי יכול לייצר תנועת גולשים איכותית לאתר המוניות שלכם. 

חוץ מ-וורדפרס, תוכלו לפתוח בלוג בפלטפורמות תוכן נוספות כמו "בלוגר" או "וויקס", לכל אחת מן הפלטפורמות יתרונות וחסרונות, כל נהג מונית שחושב על פתיחת בלוג, צריך להבין מהי הפלטפורמה הטובה ביותר עבורו. כמו כן, תוכלו לשכור מקצוען שתפקידו הוא כתיבת והעלאת תכנים לבלוג או לאתר שלכם. כתיבת פוסט או מאמר איכותי המכיל 400 מילים עלול לקחת בין שעתיים ל-3 שעות.

4. הצטרפו לקבוצת פייסבוק או צרו קבוצה משלכם

קבוצות פייסבוק רבות מנוהלות ע"י בעלי עסקים, פורומים ציבוריים בתוך פייסבוק מאפשרים לאנשים בעלי דעות דומות או תחומי עניין משותפים, לשאול שאלות או להעלות רעיונות. איך עושים את זה נכון? הטריק לשיווק בקבוצות פייסבוק, הוא שיתוף תוכן בעל ערך ולא תוכן "ספאמי" היכול להציק ולהפריע לשאר המשתתפים. בקבוצת פייסבוק תוכלו להגיע למאות ואף לאלפי לקוחות פוטנציאליים.

אם אתם משתמשים מנוסים בפייסבוק עם לא מעט קילומטרים, תוכלו לנסות ליצור קבוצת פייסבוק משלכם. קבוצה המנוהלת בבלעדיות יעילה הרבה יותר לשיווק העסק, מפני שהשליטה בתוכן הקבוצה נעשה על ידכם. מומחי פרסום שונים חושבים שפתיחת קבוצת פייסבוק טובה יותר לשיווק העסק מאשר דף עסקי או פרופיל פרטי. קבוצת פייסבוק יכולה להיות "מכרה זהב" עבור נהגי מוניות המחפשים יתרון שיווקי על פני תחנת מוניות מבלי לבזבז המון כסף על פרסום.

5. בנו רשימת תפוצה בדואר אלקטרוני

לעתים קרובות חברות הייטק, יזמים, או עסקים קטנים מתעלמים מרשימת תפוצה (דוא"ל). אך דעו כי רשימת תפוצה איכותית שווה הרבה כסף. לא מעט מנהלי שיווק יעידו כי שיווק באמצעות דואל אלקטרוני משמש ערוץ מעולה לייצור לידים. על פי מנהלי שיווק רשימת תפוצה יעילה יותר מפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, וכו'…פלטפורמות שונות כמו MailChimp מספקות שירותי אוטומציה היכולים לעשות עבורכם חלק ניכר מפעולות השיווק באימייל. 

אם בבעלותכם עסק מוניות עסק קטן או אתם רק בתחילת הדרך, אין לכם צורך מידי בשירותי אוטומציה שעולים כסף מפני שאין לכם רשימת אימיילים של לקוחות. רשימה כזאת נוצרת לאחר שמשתמשים רבים מבקרים באתר העסק, או בדף שלכם ברשתות החבריות, שם הם יוכלו להשאיר את האימייל שלהם כדי להתעדכן במבצעים חדשים או כדי לקבל ממכם חומרי שיווק או קריאה רלוונטיים.

©® כל הזכויות שמורות לבלוג מוניות 007. אין לעשות שימוש בכתוב ללא אישור מפורש בכתב.

לתגובות או הערות ניתן לפנות באימייל לכתובת: taxi007.israel@gmail.com

פוסטים אחרונים באתר