7 פרטים קטנים שחשובים לנוסעים במונית לבן גוריון ב-2024

החלטתי לחזור ולבדוק גם ב-2024 מה השיקולים שלכם לפני שאתם מזמינים מונית לבן גוריון, לצורך העניין התקשרתי ללקוחות הקבועים שלנו. שאלתי אותם - מהו שירות מוניות אידיאלי לבן גוריון, ומה היו משנים בשירות המוניות בתקופה הנוכחית בישראל. לעתים אולי קשה להבין עד כמה חשובים "הפרטים הקטנים". כאשר היעד הוא "בן גוריון", הלקוחות רוצים שהנסיעה תעבור בצורה הנעימה והרגועה ביותר.
נסיעה במונית 7 פרטים קטנים

תוכן עניינים

הפרטים קטנים שחשובים לכם לפני שאתם מזמינים מונית לבן גוריון

אנשים נוסעים במוניות ספיישל ב-2024 מסיבות שונות כמו:

  • להגיע למקום העבודה בזמן.
  • לחזור הביתה אחרי יום ארוך של סידורים.

אבל הסיבה העיקרית היא: 

להגיע בזמן לבן גוריון כדי לא לפספס את הטיסה

מוניות הן אחת הדרכים הכי נוחות בישראל להגיע לבן גוריון. מוניות הרבה יותר נוחות מאוטובוס, רכבת, או מונית שירות.

מה הכי חשוב לנוסעים במונית ספיישל?

אז איך ניתן לשפר את חוויית השירות במוניות?

כמו בכל עסק, גם לנו בחברת מוניות 007, יש אינטרס לשמור על קהל הלקוחות שלנו מאושר.

אנו עושים הכל על מנת לתת ללקוחות שירות החברה יחס טוב ואישי, אנחנו לא עושים זאת כדי שתתנו לנו דירוג 5 כוכבים באפליקציה, אנחנו עושים זאת כדי שאתם תרצו לנסוע רק עם חברת המוניות שלנו.

המטרה החשובה ביותר היא – להרחיב את קהל הלקוחות הקבועים

שמירה על לקוחות מרוצים, הוא מתכון בטוח ללקוחות חוזרים, וגם ללקוחות חדשים שמקבלים המלצות מפה לאוזן. משתלם להתאמץ לא?

הנה רשימה של 7 פרטים שחשובים לכם מאוד:

  • 1. עמידה בזמנים:

במקום הראשון במדד החשיבות לנוסעים ב-2024, ממוקם איך לא – עמידה בזמנים. נוסעי המוניות בישראל מצפים שהמונית שהזמינו תגיע בזמן. סביר להניח כי הלקוחות יהיו דיי מתוסכלים אם המונית שהזמינו, תגיע באיחור של יותר מ-3 דקות.

כדי לרצות את כל לקוחות התחנה, חברת מוניות חייבת לשמור על סטנדרטים גבוהים כמו:

  • 2. זמינות מוניות מיידית מהרגע להרגע

מהירות התגובה להזמנת המונית, חשובה מאוד לצרכנים בישראל. אנו חיים בשנת 2023 ובפתח כבר 2024, כלי התחבורה הנפוץ ביותר בכבישי ישראל, הוא המכונית הפרטית, וזה אומר – פקקים, המון פקקים.

פוסטים באתר שכדאי לכם לקרוא:

התחבורה הציבורית בישראל, כידוע, לא מהטובות בעולם בלשון המעטה, ובהתאם לכך, רוב שעות היום הכבישים מלאים עד אפס מקום.

שימו לב:

בשעות השיא מרחק של ק"מ אחד במונית במרכז תל אביב עלול לקחת 10 דקות.

למרות שהנהג ממש קרוב לכתובת ההזמנה, העומס בכביש מונע ממנו לתת שירות מהיר ללקוח, בגלל תנאי דרך שלא קשורים לנהג – הלקוחות מקבלים שירות איטי.

אירועים חריגים נוספים שעלולים לעקב את זמן השירות ללקוח:

  • סגירת כבישים בגלל תאונה, חפץ חשוד, הפגנה, כביש מוצף, ואפילו משאית זבל.
  • "עבודות בכביש" – סגירת כביש עקב עבודות תשתית.

צוות שירות לקוחות 24 שעות שירות לקוחות מסביב לשעון:

תחנת מוניות 007 מקפידה להפעיל מוקד שירות לקוחות 24 שעות ביממה על מנת שכל הלקוחות יוכלו לקבל מענה מהיר באמצעות שיחת טלפון או וואטסאפ.

אנו נמצאים בתקופה שהלקוחות אוהבים לדבר עם נציג שירות ולא עם רובוט או מענה קולי ממוחשב.

יש מצבים בהם הלקוחות רוצים לשנות או לבטל נסיעה שהזמינו מראש.

בדר"כ נסיעות לשדה התעופה בן גוריון מוזמנות כמה ימים מראש, ובהתאם לכך שעת ההזמנה, ואזור האיסוף יכולים להשתנות מספר פעמים ע"י הלקוח עד מועד ההזמנה, בגלל סיבות כמו עיכוב בשעת הטיסה, או ביטול טיסה.

לעתים בתחנת המוניות שלנו אנו מקבלים ביטולי הזמנות לנתב"ג מכיוון שברגע האחרון בן משפחה מתנדב להיות "המונית" לשדה :)

תוכן מתוך הבלוג שלנו:

התחרות על שוק המוניות הישראלי:

  • 3. מחיר תחרותי:

שוק המוניות בישראל ב-2024 תחרותי מאוד, תחנות המוניות בערים מתחרות על תושבי עיר הבית שלהן, ואפליקציות המוניות מתחרות בינן על הנוסעים ברמה ארצית.

למרות כניסתן של יישומי המוניות הפופולריים לשוק המוניות הישראלי, תחנות המוניות הוותיקות מצליחות לקרוא תיגר על המותגים הגדולים.

לכן  – חשוב מאוד שתחנת המוניות / אפליקציה, יציעו ללקוחות מחירי מבצע והנחות דרך חברות אשראי, מבצע חבר מביא מחר, כי המציאות אומרת שהלקוחות ברוב המקרים, בוחרים את שירות המוניות הזול יותר, ולא תמיד את חברת המוניות הכי איכותית.

  • 4. נהגים עם ידע מקומי:

למרות שאנו בעידן WAZE פחות מבקשים הדרכה מהנוסעים לגביי מסלול הנסיעה, עדיין יש יתרון גדול לנהגי מוניות מקומיים שמכירים את אזור היעד, או את אזור הנסיעה.

כמובן שאפשר למצוא בגוגל הכל אונליין בלחיצת כפתור, אך לדעתם של הנוסעים, אין כמו נהג מקומי שמכיר כל סמטה, קיצור דרך, וכל בית עסק בעיר.

  • 5. נהגים ידידותיים:

צוות נהגים ידידותי הוא מפתח להצלחה בשוק המוניות הישראלי. מומלץ לנהגי מוניות לשאול את הנוסעים לשלומם, אולי אפילו לשאול את שמם.

כמה מילים בודדות יכולות לעודד שיחה בין הנהג והנוסעים, כדי ליצור נסיעה נעימה יותר.

  • 6. מוניות נקיות וחדשות:

מסתבר שלקוחות מקשרים ( בצדק או שלא בצדק ) בין מצב המונית לרמת השירות. תפיסה זאת נפוצה מאוד בקרב רוב הנוסעים, ואני מניח שהם דיי צודקים.

כל הנוסעים ששוחחנו איתם ממליצים על סטנדרטים כמו:

מונית נקייה: כנראה הדבר הראשון שהלקוחות נחשפים אליו לאחר כניסתם לרכב.

הנהגים צריכים להקפיד על שטיפת המונית לעיתים קרובות, עדיף כמה פעמים בשבוע. מושבי ושטיחי הרכב צריכים להיות נקיים כדי לקבל ביקורת טובה, ודירוג טוב מהנוסעים.

הריח בחלל המונית:

בדר"כ לקוחות לא אוהבים לנסוע במונית עם ריח של סיגריות, לא משנה עם הנהג מעשן, או הנוסעים, כשנוסעים עם חלונות סגורים בגלל שהמונית ממוזגת, או שיורד גשם, הרכב יריח כמו מאפרת סיגריות.

עבור נוסעים שמעשנים בעצמם – זה פחות נורא, עבור נוסעים לא מעשנים – במקרה הטוב זה לא נעים, במקרה הגרוע הנוסעים יכולים לבקש לרדת מהמונית לפני סיום הנסיעה. אף נהג מונית לא היה רוצה למצוא את עצמו במצב הזה.

  • 7. בדיקות תחזוקה יזומות לנהגי התחנה:

מומלץ מאוד לכל תחנת מוניות לערוך בדיקות תחזוקה קבועות, לצי הרכבים שעומד לרשות הנוסעים. בדיקות לא מתכוננות למוניות של נהגי התחנה, יעילות מאוד במידה ורוצים לדעת באמת לאיזה נהגים חשוב לתת שירות ברמה גבוהה ללקוחות התחנה.

  • המצב המכני של המונית:

תמיד עדיף צי מוניות חדש מהשנתונים האחרונים ( 2024 ) אך לא כל נהג יכול להרשות לעצמו מונית חדשה שנת 2023 ומעלה.

במידה והמונית אינה חדשה, חשוב שנהג יקפיד על טיפולים בזמן לפי הוראות יצרן הרכב, על מזגן תקין (חימום / קירור ),
גלגל רזרבי להחלפה: או כל דרך אחרת לתיקון מהיר של תקר בגלגל.
אחת החוויות השליליות ביותר היא להיתקע עם מונית בצד כביש מהיר.

יש לנו את זה, 7 הדברים החשובים ביותר שכל נהג מונית צריך לאמץ במידה והוא שואף להרחיב את מאגר הלקוחות שלו.

אנו מאמינים שחשוב לספק ללקוחותינו את חוויית הנסיעה הטובה ביותר, אנו, במוניות 007 נעשה הכל כדי שתמשיכו להשתמש שוב בשירותי המוניות שלנו. אנו בטוח שלקוחות מרוצים גם ידאגו להמליץ עלינו למשפחה וחברים.

כמו כן, אנו עושים את כל המאמצים לשמור על מחירים מוזלים בנסיעות לבן גוריון, אך גם בנסיעות חזרה.

כל חברת מוניות אמינה צריכה לאמץ את המוטו הזה: השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

נכתב ע"י ד"ר האוס – לתגובות – taxi007.israel@gmail.com

© כל הזכויות שמורות למוניות 007 – אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר. 

מידע שכדאי לדעת:

מונית גדולה בצבע לבן עם דגל ישראל, והכיתוב מונית 6 מקומות.

מונית מלוד לנתב"ג

הזמנת מונית מלוד לנתב"ג במחיר מבצע בשעות היום או הלילה, אנו לשירותכם עם צוות נהגים מקצועי ומוקד הזמנות ידידותי, התקשרו עכשיו או שילחו הודעת וואטסאפ

מוניות נתבג‏ - טרמינל 3

מונית מבית דגן לנתב"ג

הזמנת מונית מבית דגן לנתבג ב-2024: אם אתם צריכים להגיע מבית דגן לנתב"ג, מונית היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. אנו ממליצים על כמה דרכים להוזיל את מחיר הנסיעה במונית לנתב"ג. אחת הדרכים היא להזמין מונית מראש. חברת מוניות "טקסי 007" מציעה הנחה על הזמנות מראש, כך שזאת יכולה להיות דרך טובה לחסוך כסף.

מוניות 007 לנתב"ג

מונית מיהוד לנתב"ג

שירותי מוניות מיהוד לנתב"ג במחיר שווה לכל כיס ביום או בלילה, מזמינים מונית מראש מחברת מוניות 007 ומקבלים את השירות הכי טוב במחיר הכי טוב, התקשרו או שילחו וואטסאפ כעת

007

מונית מנווה מונוסון לנתב"ג

שירות מוניות מוביל מנווה מונוסון לנתב"ג: חוויית נסיעה בכל נסיעה, נסיעה חלומית: השילוב המושלם של נוחות ובטיחות. מוניות חדשות ונהגים עם שירות אדיב ומסור

מוניות 007 לנתב"ג

מונית מגבעת שמואל לנתב"ג

הזמנת שירותי מוניות מגבעת שמואל לשדה התעופה בן גוריון במחיר הוגן 24 שעות ביממה, מחירי מבצע מיוחדים בשעות הלילה, התקשרו עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר

מוניות נתבג‏ - טרמינל 3

מונית מיפו לנתב"ג

שירות מוניות מיפו לנתב"ג במחיר מוזל כל שעות היממה, נסיעות מיוחדות לשדה בלילה, נהגים מקצועיים ומנוסים, חייגו כעת כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית