נהג מונית הוכיח לפני מספר ימים שיש תקווה לאנושות.

לא האמין למראה עיניו - מצא מיליון שקל ברכבו

 אני חושב שזאת מתנה מלמעלה לכל מי שיש כזאת תכונה – הכוונה, נהג מונית שאסף נוסע מנתב"ג, לא הניח לפיתוי להשתלט על הצד הטוב שבו, והחזיר את המזוודה, מלאה בכסף, בדיוק כמו שמצא אותה בתא המטען של המונית.

לפי דעתי, זה נכון שכאשר אתם מבצעים מעשה טוב, אתם תהיו יותר מבורכים, וקארמה טובה תבוא עליכם.  

מה שהנהג עשה, הוא נדיר כיום, עבור חלק גדול מהעם ורק אלה שיש להם לב גדול יעשו מעשה כזה.

הנוסע מתברר, הוא איש עסקים משווייץ, והוא נסע במונית מנתב"ג לתל אביב. הסיבה העיקרית לדבריו לעזיבת המזוודה במונית, היא איחור לפגישת עסקים חשובה במרכז תל אביב.  

עברו כ 30 דקות תמימות עד שהנוסע הבין שהמונית עזבה עם המזוודה בתא המטען. וכל מה שזכר על המונית היה "שהיא הייתה בצבע לבן". מכיוון שכל מונית יכולה להוציא נוסעים מנתב"ג, התייר לא ידע למסור למשטרה פרטים שיעזרו לאתר את הנהג המונית, לדוגמא: שם תחנת המוניות, מה היה רשום על דגל המונית, מספר הזכות הציבורית שכתוב על הדלת, או מספר לוחית הרישוי.

התייר בעזרת ידידה מקומית, החלו להתקשר למספר הטלפון של כל תחנת מוניות בגוש דן. הם גם פרסמו "פוסטים" ברשתות החברתיות, אך כל זה לא העלה הדבר. והתחושה הייתה שהמזוודה עם הכסף והאקדח אבדו לנצח.

השניים לא ידעו, שבאותו זמן, נהג המונית ניסה לאתר את התייר לפי הכתובת שבה הוריד אותו. במשך זמן רב הנהג המתין מחוץ לבניין עד שהנוסע הגיע.

התייר לא האמין למראה עיניו, כשראה את הנהג, ממתין מחוץ לבניין עם המזוודה בידיו. הנהג סיפר לי מאוחר יותר, שהתייר נתן לו פיצוי כספי גדול מאוד עבור החזרת המזוודה. אבל לא היה מוכן להגיד מה הסכום המדויק.

אין ספק זהו סוף טוב, לסיפור שהיה יכול להיגמר שונה לחלוטין.  

חדשות מענף המוניות >>

שיווק דיגיטלי לנהגי מוניות

אם אתם נהגי מוניות המנסים להתחרות בתחנות או אפליקציות מוניות הכתבה הזאת עבורכם; אני הולך לשתף אתכם ברשימה של כלים ואסטרטגיות חינמיות או בעלויות נמוכות היכולות לעזור לכם להתחרות "בגדולים" באמצעות שיווק באמצעות תוכן; אסביר גם כיצד למזער עלויות ולתכנן תקציב נכון עבור שירותי פרסום שונים שעולים הרבה כסף.
תאמינו – לא תמיד צריך תקציב ענק כדי לקבל חשיפה של לקוחות פוטנציאלים באינטרנט.

קרא עוד »