הזמנת שירות מוניות לנוסעים ותיירים מנתב"ג

מערך מוניות בנתב"ג של חברת "007" החל שלב הרצה של שירות מוניות חדש מנתב"ג. השירות יאפשר הזמנת מוניות באפליקציית וואטסאפ הישראלים ובעיקר התיירים ייהנו משירות משופר.

תוכן עניינים

מונית גדולה לבנה בנתבג נוסעת במסלול מוניות בטרמינל 3 בדרך לאסוף נוסעים. ברקע תור מוניות בקומה G.

מערך מוניות בנתבג לישראלים החוזרים מחו"ל או תיירים הנכנסים ארצה

חברת מוניות "007" תפעיל שירות הזמנת מוניות מראש מנתבג [נסיעות עתידיות], ולצורך כך תעמיד מערך מוניות בנתבג לישראלים החוזרים מחו"ל, וכן לתיירים הנכנסים ארצה. החברה מבטיחה להעניק לנוסעים שירות זמין.

מנהלי חברת מוניות "007" מודעים לכך שסוג השירות הוא "שער הכניסה לישראל", ולכן יקפידו על רמת שירות גבוהה. מטרת החברה היא להעניק חווית שירות לכל הנוסעים הנוחתים בנתבג, שהקפידו להזמין מונית מראש.

אולי יעניין אתכם גם:

מזמינים מונית מנתבג מראש באמצעות אפליקציית וואטסאפ

עם היציאה מהמטוס, יוכלו הנוסעים ליצור קשר עם נהג מונית שאת פרטיו קיבלו מראש, על ידי סדרן המוניות של החברה. לאחר איסוף המזוודות הם יפגשו את הנהג במקום המיועד לכך בטרמינל.

שירות המוניות החדש של חברת "007", נועד לתת מענה למאות אלפי ישראלים ותיירים, המעוניינים להזמין מונית מנתבג מראש, מבלי להמתין בתור המוניות כלל. לאחרונה, התורים הארוכים למוניות בנתבג הפכו לבלתי נסבלים, ולעתים יש צורך להמתין למונית כשעה ויותר.

מנכ"ל מוניות "007" ישראל אמר לנו כך: "שיפור השירות לנוסעים עומד בראש מעייני החברה, כאשר השירות מעניק חווית שירות טובה יותר לאלפי ישראלים ותיירים. צוות נהגי החברה עובד מסביב לשעון על מנת ליצור חוויית שירות בלתי נשכחת לעוברים בשדה התעופה החשוב ביותר בישראל, תוך שימוש בטכנולוגיה קיימת שזמינה לכל נוסע. השירות שהחל לפעול לפני מספר חודשים ישפר את חווית השירות של כל הישראלים או התיירים הבאים ויוצאים מישראל".

כתבות נוספות באתר:

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן